23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Normann Copenhagen en af Europas 12 skatte

New York Times har i den seneste Travel-udgave udpeget 12 must-sees i Europa. Som designvirksomhed og eneste danske must-see har avisen peget på Normann Copenhagen.

I New York Times Travel-udgave har avisen udpeget 12 europæiske skatte, 12 steder man bare må se og opleve i Europa - og stederne dækker alt lige fra street art i Berlin, chokolade i Bruxelles, silke i Firenze til design i København.

Nærmere bestemt Norman Copenhagen i København. Eneste danske must-see og eneste must-see omhandlende design.

- Vi er stolte og glade, skriver Normann Copenhagen i en mail om den fornemme placering blandt chokolader og street art.

Det er journalisten Seth Sherwood, der har peget på Normann Copenhagen og i hans begrundelse lyder det:

- Venlig, legesyg og farverig. Det er sådan Poul Madsen, stifter af Normann Copenhagen beskriver de dekorative objekter, møbler og lamper, der har fundet vej til hylderne i hans virksomhed og som har tiltrukket entusiastiske kunder fra både dansk reality-tv og restauranten på Museum of Moderne Art i New York. Og alle der går en tur i virksomhedens showroom i København vil være enige.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|